Dzisiaj jest 18 wrz 2020, 18:40



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
 Czyszczenie wtrysków CR gdy żaden płyn nie pomaga 
Autor Wiadomość
Stały Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2014, 01:19
Posty: 863
VIN: WDB211
Mercedes: E 280 CDI
Lokalizacja: Radom
Opisz wszystko dokladnie ;)


14 mar 2016, 17:36
Wyświetl profil
Mentor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2014, 19:40
Posty: 2235
VIN: WDB2110261A4672xx
Mercedes: W211 320CDI R6 / W210 300D
Lokalizacja: Zielonka k/W-wy
1. Rozgrzewasz motor czy też jedziesz do sklepu, wracasz i bierzesz się za robotę ( ma mieć przynajmniej 60 stopni)
2. Demontujesz stary filtr paliwa
3. Nowy zalewasz "pod korek" preparatem
4. Montujesz, zakładasz przewody
5. Odpalasz, dajesz mu na tym popracować. Usłyszysz w pewnym momencie nieco inną pracę silnika, po czym wróci do normy. Silnik pozostawiasz pracujący na ok 7minut, po czym dodajesz lekko gazu do 2000obr. na jakieś 30sekund.
6. Cieszysz się jazdą ;) . Po tym zabiegu robię rundkę "w okół komina" aby mieć pewność, że się przepłukało - lecz nie gniotę w opór od razu.

Poza tym jak nazwa tematu wskazuje - "gdy żaden płyn nie pomaga" ehh...

_________________
Służę pomocą w dziedzinie:
- diagnoza SD,
- sterowniki/skrzynie 5g,
- SBC
- modyfikacje diesla R
- modyfikacja sterownika 5g

_____________________________________________________
Opis modyfikacji om648 - viewtopic.php?f=58&t=6346


14 mar 2016, 18:12
Wyświetl profil
Stały Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2014, 01:19
Posty: 863
VIN: WDB211
Mercedes: E 280 CDI
Lokalizacja: Radom
Ja mowie o czyszczeniu ultradzwiekami.


14 mar 2016, 18:14
Wyświetl profil
Mentor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2014, 19:40
Posty: 2235
VIN: WDB2110261A4672xx
Mercedes: W211 320CDI R6 / W210 300D
Lokalizacja: Zielonka k/W-wy
Kolega Kamil nie czyścił ultradźwiękami :) . Wszystko masz opisane :) . Najpierw spróbuj LM. Potem bierz się za ultradźwięki. Mocowania wtryskiwaczy w MB niestety do pancernych nie należą. Jak nie trzeba, lepiej nie ruszać.

_________________
Służę pomocą w dziedzinie:
- diagnoza SD,
- sterowniki/skrzynie 5g,
- SBC
- modyfikacje diesla R
- modyfikacja sterownika 5g

_____________________________________________________
Opis modyfikacji om648 - viewtopic.php?f=58&t=6346


14 mar 2016, 18:26
Wyświetl profil
Stały Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2014, 18:07
Posty: 891
Lokalizacja: Ostrołęka
VIN: WDB211
Mercedes: w211 2,7 cdi 2,2 cdi
Lokalizacja: Ostrołęka Star Diagn
Zamieszczam foto z korekt wtrysków -czyszczenie środkami chemicznymi ;-)
Samochód na wolnych obrotach czasami lekko szarpał silnikiem , odpalał w mrozy bez najmniejszych problemów czy ciepły -czy zimny , miał dobre przyśpieszenie , spalanie w normie , chociaż teraz ma wyczuwalnie lepsze:-) przyśpieszenie i mniejsze spalanie , a szarpanie silnikiem minęło.
Opiszę co robiłem , a że miałem możliwość podejrzenia na komputerze czy to coś pomaga , a pomagało - więc kontynuowałem .

Na początek zalałem na cały zbiornik 2X XERAMIC EXTRA CLEANER i wyjeździłem wszystko(niestety nie wiem jakie były korekty przed i po bo zmierzyłem je dopiero przed czyszczeniem LM) , następnie na nowy filtr paliwa zalałem LIQUI MOLY DODATEK DIESEL SPULUNG 500ML 2666 i zrobiłem to tak jak wyżej opisał kolega wwljohn ,któremu również dziękuję za trafne porady , po tym zabiegu poszły dwa pojemniki LM na cały bak paliwa – następnie po wyjeżdżeniu wszystkiego znowu 1 puszka LM na nowy filtr i 1 puszka do baku - LIQUI MOLY DODATEK SMARUJĄCY WTRYSKI 5122, korekty cały czas spadały , zawsze je mierzyłem na rozgrzanym silniku przed trasą i po powrocie do domu.


Chyba w tym przypadku miałem dużo szczęścia :-)


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


14 mar 2016, 19:14
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 12 lip 2015, 11:52
Posty: 50
VIN: wdb203208********
Mercedes: w203 150hp OM646
Lokalizacja: Piła
Po korektach widać, że jest poprawa. Powiedz jeszcze jakie zauważyłeś zmiany w pracy silnika, spalaniu itp. I napisz jeszcze ile zużyłeś puszek dodatków i ile filtrów :D


14 mar 2016, 22:05
Wyświetl profil
Stały Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2014, 18:07
Posty: 891
Lokalizacja: Ostrołęka
VIN: WDB211
Mercedes: w211 2,7 cdi 2,2 cdi
Lokalizacja: Ostrołęka Star Diagn
Wszystko masz przecież opisane dokładnie ;-) wystarczy policzyć :-)
Co do spalania to bez przesady ;-) , na pierwszej ćwiartce zbiornika może teraz przejdę z 20 km więcej niż wcześniej .

_________________
Dla forumowiczów- Star Diagnosis - Ostrołęka tel. 696447743


15 mar 2016, 08:39
Wyświetl profil
Mentor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2014, 00:54
Posty: 1085
VIN: WDB2110222B
Mercedes: E 320/ V6/ CDI
E 350 Bluetec AMG Night
Lokalizacja: UK-Walsall
No pięknie pięknie, widać korekcje poprawiły się ogromnie. Pojeździj ze 2 miesiące bez dodatków i sprawdź jeszcze wtedy korekcje.

_________________
Diagnostyka komputerowa Star Diagnosis - Birmingham

tel. 07928668940


15 mar 2016, 11:59
Wyświetl profil
Nowy Użytkownik

Rejestracja: 20 cze 2018, 20:02
Posty: 18
VIN: WDB2110201A929235
Mercedes: W211
Lokalizacja: Namysłów
Odświeżę trochę temat, chcę wykorzystać Liqui Moly Diesel Spulung do przeczyszczenia wtryskiwaczy. Koledzy wwljohn oraz kamilz1 zalewali płynem nowy filtr i jest to dobry sposób ale w filtrze w czasie pracy nastąpi, w jakimś stopniu, rozcieńczenie płynu olejem napędowym. Chciałem zapytać czy można zrobić tak aby podłączyć zasilanie silnika tylko z butelki płynu Liqui, tak aby był zasilany tylko tym płynem? W A6 ale na pompach wtryskowych robiłem tak i to był najlepszy, najskuteczniejszy sposób na czyszczenie takim środkiem - zresztą polecany przez Liqui Moly. Oczywiście omawiali również sposób przez zalanie filtra paliwa. W układach common rail też można tak zrobić jeśli nie występuje pompa wstępna - nie znalazłem info czy w 3.0 cdi jest taka pompa. Stąd pytanie czy ktoś próbował sposobu bezpośredniego zasilania samym Liqui Moly. Pozdrawiam


06 maja 2020, 09:56
Wyświetl profil
Stały Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2017, 21:10
Posty: 815
VIN: WDB2100531A274983
Mercedes: W210 E280 1996 R
Lokalizacja: Brzeg
Om642 ma pompę niskiego cisnirnia w zbiorniku, więc raczej nie zadziała poprzez podanie płynu z butelki.


06 maja 2020, 10:37
Wyświetl profil
Nowy Użytkownik

Rejestracja: 20 cze 2018, 20:02
Posty: 18
VIN: WDB2110201A929235
Mercedes: W211
Lokalizacja: Namysłów
Dzięki, zaleję nowy filtr. Pozdrawiam


07 maja 2020, 13:56
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 03 wrz 2014, 19:30
Posty: 83
VIN: WDB211...
Mercedes: S211 320CDI 2007r. Avangarde
ex : W124 E300 Diesel T-model 1996r.
Lokalizacja: Koszalin
Można podać bezpośrednio ale zabawy jest z tym co niemiara. Odpinałem pompę w bagażniku a środek w moim przypadku TEC2000 podawałem przy pomocny pompki od spryskiwaczy z jakiegoś VW. Najlepiej wpiąć się w węże obok filtra powietrza po stronie kierowcy. Trzeba podawać pompką bo inaczej silnik nie chce pracować. Po tej operacji musiałem usunąć błędy bo zapowietrzył się i wyrzucało ciśnienie na listwie. Z tym LM ciekawy motyw aby dolewać go regularnie co jakiś odstęp km.


14 cze 2020, 20:05
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  



Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.